We have been working with Willy Scharnow-Stiftung (WSS) for several years and appreciate the effective and pleasant cooperation. Starting from the anouncement of the trips, communication among the travel agents till the final report of the joint trip. With the support of WSS, we are able to give travel experts an insight into Thailand its culture and people as well as to give them valauable assets for their later on sales to Thailand.

Seit Jahren schätzen wir die effektive und angenehme Zusammenarbeit mit der Willy Scharnow-Stiftung. Angefangen von der Bewerbung der Reise über die Kommunikation und Kontakte mit den Reisebüros bis hin zu den Abschlussberichten der gemeinsam umgesetzten Reisen. Mithilfe der Stiftung, können wir unser Ziel, den Expedienten Land und Leute näher zu bringen und den größten Mehrwert für den Reiseverkauf zu bieten, wunderbar realisieren.

Laura Stäter, Marketing Executive, TOURISM AUTHORITY OF THAILAND –
Thailändisches Fremdenverkehrsamt